10 Motive sa fiu suparata :)

Standard

Astazi iar nu stiu ce sa spun… Ce sa mai spun eu cand aud atatea… ce prostie! scriu cuvinte goale doar ca sa am ce scrie si sa nu las blogul cu o ultima postare din nu stiu ce data!
Astzi am facut trei ani de cont pe WordPress. Doar contul ca blogurile… unele le-am sters.. si am ajuns la Sunete si Cuvinte, care va deveni doar sunete pentru ca la cuvinte nu ma pricep…
Sunt o fire vesela, nu sunt o tipa depresiva care, vorba colegilor, „isi taie venele”, dar astazi sunt! Nu depresiva, ci suparata!

  1. Suparata pe prostia de „sfarsitul lumii„, de parca am incepe toti sa ne bagam pistolu in gura si  sa facem sfarsitul!
  2. Suparata pe semnalul televizorului pentru ca se opreste cand nu trebuie!
  3. Suparata ca vantul bate prea tare si ca pot raci!
  4. Suparata ca nu am bani in GTA! 🙂
  5. Suparata ca viata pare rautacioasa!
  6. Suparata  pe medalia de militar din camera!
  7. Suparata ca nu ma suna  mama sa ma intrebe ce fac!
  8. Suparata ca nu pot sta prea mult de vorba cu ea!
  9. Suparata ca nu stiu, nu vreau sa stiu ce e realitate!
  10. Suparata ca nu stiu sa fac 20 de motive! 🙂

Sa aveti o zi buna!

Lasă un răspuns

