Si…GATA!

Standard

Dupa ce am decis ca eu sunt o fiinta UNICA in lume si m-am gandit sa nu imi mai pierd timpul cu Facebook si in a gasi un motiv de suparare am zis GATA! Astazi dupa doua zile de gandit `ma simt ca ultimul om dupa lume` am inceput sa ma simt mai bine! Ce sa zic.. o ora de sport te bine dispune! Da.. m-am gandit…

Da… am ajuns sa ma urasc, sa urasc cea ce fac si gandesc!

Anul asta mi-am propus sa uit multe, dar daca ceilalti nu uita, degeaba ma lupt!

Ma tot gandesc cum ar fi daca EL ar reveni din nou `acasa`… Dar daca m-ar invata cumva sa fiu altfel… sa zic ce gandesc, nu sa tac! Mi-ar placea asta…

Mi-ar placea ca `misto` sa nu insemne  `sunt moarta dupa el`.

Stiu ca maine va fi o zi frumoasa, excelenta chiar, numai ca nu o voi gasi!

Stii, bucura-te de azi ca si cum ar fi ultima zi!

 

 

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

